News Insight

[News%20Insight]grids]

Cricket Schedule

[CricketSchedule][bsummary]

T20 World Cup

[T20%20World%20Cup]][bleft]

IPL 2024

[IPL][twocolumns]

Sad Status in Urdu for Life

Heart Breaking Love Sad Quotes, Alone But Happy Status for Whatsapp, Alone Whatsapp Status, Alone Status for Whatsapp, Whatsapp Alone Status, Alone Status Whatsapp, Alone Status in English, Alone Facebook Status, Facebook Alone Status, Alone Status Facebook.


 401. کبھی تنہائی میرے اچھے دوست ہیں۔ 
sad status in urdu for life



 402. جب آپ تنہا محسوس کرتے ہیں تو موسیقی آپ کا واحد دوست ہے۔ 

 403. میں ہمیشہ کے لیے سونا چاہتا ہوں۔

 404. کبھی کبھی زندگی میں تنہا رہنا اچھا ہوتا ہے، تاکہ کوئی آپ کو تکلیف نہ دے سکے۔

 405. مجھے اکیلا رہنا پسند ہے، جب مجھے میری ضرورت ہو تو میں ہمیشہ حاضر ہوتا ہوں۔

406. سب سے بڑا درد جو محبت سے آتا ہے، کسی سے محبت کرتا ہے جسے آپ کبھی نہیں پا سکتے۔

 407. یہ ہجوم میں شامل ہونے کے لیے کچھ نہیں لیتا۔ یہ اکیلے کھڑے ہونے کے لئے سب کچھ لیتا ہے.

 408. سب سے دردناک یادداشت، جب میں چلا گیا اور تم نے مجھے جانے دیا۔ 

 409. میں لوگوں کو اپنی زندگی میں آنے دینے سے نفرت کرتا ہوں کیونکہ وہ ہمیشہ چھوڑ دیتے ہیں۔ 

 410. مجھے یاد آتا ہے کہ آپ نے ہمیشہ میرے لیے کیسے وقت نکالا۔

 411. میں بہت تیزی سے گرتا ہوں، بہت مشکل سے کچلتا ہوں، بہت آسان معاف کرتا ہوں، اور بہت زیادہ خیال رکھتا ہوں۔

 412. سب سے خوبصورت غلطیاں کرو، میری تم ہو.

 413. میری خاموشی میرے درد کا ایک اور لفظ ہے۔ 

 414. سیاروں پر تنہا ترین لوگ سب سے زیادہ دینے والے ہیں۔ 

 415. کبھی کبھی تنہائی میرے اچھے دوست ہوتے ہیں۔

 416. اس کے لیے میری بات مان لیں، آسمان کے نیچے سب سے افسوسناک چیز وہ روح ہے جو اداسی سے قاصر ہے۔

 417. آپ مجھے ایسا محسوس کراتے ہیں کہ میں سرپل میں جا رہا ہوں، مجھے نہیں معلوم کہ کیا کرنا ہے۔ 

 418. جب آپ پرواہ کرنا شروع کرتے ہیں تو آپ کو ہمیشہ تکلیف ہوتی ہے۔ 

 419. کسی کی زندگی کا سب سے تنہا لمحہ وہ ہوتا ہے جب وہ اپنی پوری دنیا کو ٹوٹتے ہوئے دیکھ رہا ہوتا ہے، اور وہ صرف خالی نظروں سے گھورنا ہی کر سکتا ہے۔

 420. ہم سب ایک ساتھ بہت ہیں، لیکن ہم سب تنہائی سے مر رہے ہیں۔

 421. انفرادی انسان کی ابدی جستجو اس کی تنہائی کو توڑنا ہے۔

 422. دو امکانات موجود ہیں: یا تو ہم کائنات میں اکیلے ہیں یا ہم نہیں ہیں۔ دونوں یکساں خوفناک ہیں۔ 

 423. تنہائی اس سے زیادہ ظالمانہ نہیں ہوتی جب اسے کسی ایسے شخص کے ساتھ قربت میں محسوس کیا جاتا ہے جس نے بات چیت کرنا چھوڑ دی ہو۔

 424. مصیبت یہ نہیں ہے کہ میں اکیلا ہوں اور اکیلا رہنے کا امکان ہے، بلکہ یہ ہے کہ میں تنہا ہوں اور تنہا رہنے کا امکان ہے۔

 425. ناکام شادی جیسی تنہائی نہیں ہے۔ مزید پڑھیں - و

 426. جہاں تم ہوتے تھے، وہاں دنیا میں ایک سوراخ ہے جس میں میں خود کو دن میں مسلسل گھومتا ہوا اور رات کو گرتا ہوا پاتا ہوں۔ میں تمہیں جہنم کی طرح یاد کرتا ہوں۔ 

 427. یہ دنیا جس میں میں رہتا ہوں خالی اور سرد ہے یا تنہائی مجھے کاٹتی ہے اور میری روح کو اذیت دیتی ہے۔ 

 428. تنہائی زندگی کے بارے میں میری سب سے پسندیدہ چیز ہے۔ جس چیز کے بارے میں میں سب سے زیادہ فکر مند ہوں وہ صرف تنہا رہنا ہے بغیر کسی کی پرواہ کرنے والا یا کوئی ایسا شخص جو میری دیکھ بھال کرے گا۔

 429. میں آپ کو یہ بتاتا ہوں: اگر آپ کسی اکیلے سے ملتے ہیں، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ وہ آپ کو کیا کہتے ہیں، اس کی وجہ یہ نہیں ہے کہ وہ تنہائی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ پہلے بھی دنیا میں گھل مل جانے کی کوشش کر چکے ہیں، اور لوگ انہیں مایوس کرتے رہتے ہیں۔ 

 430. مجھے اکیلے رہنا پسند ہے اور میرے خیال میں یہ فلم، جس قدر یہ کنکشن اور لوگوں کے تعلقات کی تحقیقات ہے، میرے خیال میں یہ تنہائی کے بارے میں بھی ہے۔ 

 431۔ زندگی مصائب، تنہائی اور مصائب سے بھری ہوئی ہے — اور یہ سب بہت جلد ختم ہو جائے گا۔

 432. موسیقی میری پناہ گاہ تھی۔ میں نوٹوں کے درمیان کی جگہ میں رینگ سکتا تھا اور اپنی پیٹھ کو تنہائی میں گھما سکتا تھا۔

 433. محبت جنسی تعلقات کی خواہش سے کہیں زیادہ چیز ہے۔ یہ تنہائی سے بچنے کا سب سے بڑا ذریعہ ہے جو زیادہ تر مردوں اور عورتوں کو ان کی زندگی کے بڑے حصے میں مبتلا کرتا ہے۔ 

 434. آج نوجوانوں کو اپنی زندگی کے ساتھ کیا کرنا چاہیے؟ بہت سی چیزیں، ظاہر ہے۔ لیکن سب سے زیادہ ہمت یہ ہے کہ ایسی مستحکم کمیونٹیز بنائیں جن میں تنہائی کی خوفناک بیماری کا علاج کیا جا سکے۔ 

 435. تمام عظیم اور قیمتی چیزیں تنہا ہیں۔ 

 436. تنہائی وہاں کی سب سے خوفناک چیز کے بارے میں ہے۔ 

 437. تنہائی ہر آدمی کا مرکزی اور ناگزیر تجربہ ہے اور ہمیشہ رہا ہے۔

 438. ہاں، خوشی، تکمیل اور صحبت ہے لیکن روح کی تنہائی اس کے خوفناک نفس کے اندر خوفناک اور زبردست ہے۔ 

 439. ہالی ووڈ سوئمنگ پول کے قریب تنہائی ہے۔

 440. آن لائن کمیونٹیز تنہائی کا اظہار ہیں۔ 

 441. جب آپ کے پاس کوئی نہ ہو تو آپ ایک کپ چائے بنا سکتے ہیں، جب کسی کو آپ کی ضرورت نہ ہو، تب مجھے لگتا ہے کہ زندگی ختم ہو گئی ہے۔ 

 442. کچھ دیر بیٹھ کر سوچنے سے نہ گھبرائیں۔

 443. میں تنہا رہنے کا انتخاب کرتا ہوں۔ 

 444. میری طرح ٹوٹی ہوئی چیزیں تنہا بہتر ہیں۔ 

 445۔ بری صحبت میں رہنے سے تنہا رہنا بہتر ہے۔ 

 446۔ تنہا رہنا بہت مشکل ہے۔ 

 447۔ خود نوشت کا آغاز تنہا ہونے کے احساس سے ہوتا ہے۔ یہ ایک یتیم شکل ہے۔

 448. تنہا سفر کرنے والا زیادہ مفید ہے، کیونکہ وہ زیادہ عکاسی کرتا ہے۔ 

 449. ہنسیں اور دنیا آپ کے ساتھ ہنسے، خراٹے لیں اور آپ اکیلے سو جائیں۔

 450۔ اگر آپ خوش رہنا چاہتے ہیں تو تنہائی کے بغیر تنہا رہنا سیکھیں۔ جانیں کہ تنہا رہنے کا مطلب ناخوش ہونا نہیں ہے۔ دنیا بہت ساری دلچسپ اور پرلطف چیزوں سے بھری پڑی ہے اور ایسے لوگوں سے جو آپ کی زندگی کو سنوار سکتے ہیں۔ 

451. جیسے جیسے میری عمر بڑھتی جاتی ہے میں تنہا رہنے میں زیادہ آرام دہ ہوتا ہوں۔

 452. میرے خیال میں کسی شخص کے لیے تنہا وقت گزارنا اچھا ہے۔ اس سے انہیں یہ دریافت کرنے کا موقع ملتا ہے کہ وہ کون ہیں اور یہ جاننے کا کہ وہ ہمیشہ تنہا کیوں رہتے ہیں۔ 

 453. لیکن وہ آس پاس نہیں تھی، اور یہی وہ چیز ہے جب آپ کے والدین مر جاتے ہیں، آپ کو لگتا ہے کہ بیک اپ کے ساتھ ہر لڑائی میں جانے کے بجائے، آپ ہر لڑائی میں اکیلے جا رہے ہیں۔

 454. زندگی کا سب سے بڑا پچھتاوا یہ ہے کہ دوسرے آپ کو اپنے ہونے کے بجائے کیا بننا چاہیں گے۔

 455. تنہا رہنا اور حقیقت میں اپنے خیالات کے ساتھ بیٹھنا ایسی ترقی اور ادراک کا باعث بنتا ہے جو ہماری روزمرہ کی مصروف زندگی میں کم ہی ہوتے ہیں۔

 456. جب میں اکیلا ہوتا ہوں تو بہت سی چیزوں کے بارے میں سوچتا ہوں۔ لیکن، جب مجھے آپ کو بتانے کا موقع ملتا ہے، میں بے آواز ہو جاتا ہوں۔ 

 457۔ اگر انسان زندگی کی خوبصورتی کو نہیں سمجھ سکتا تو شاید اس کی وجہ یہ ہے کہ زندگی نے اس میں موجود حسن کو کبھی نہیں سمجھا۔ 

 458. جب آپ جن لوگوں سے پیار کرتے ہیں وہ ختم ہوجاتے ہیں، آپ اکیلے ہوتے ہیں۔

 459. تنہائی زندگی میں خوبصورتی کا اضافہ کرتی ہے۔ یہ غروب آفتاب پر ایک خاص جلتا ہے اور رات کی ہوا کو بہتر بناتا ہے۔ 

 460. تنہا رہنے کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ آپ کو واقعی کسی کو جواب دینے کی ضرورت نہیں ہے۔ تم جو چاہو کرو۔

 461. موروں پر اکیلے رہنا خوفناک ہے۔ جیسے جیسے بارش کے بادل جم جاتے ہیں، یہ آپ کو فطرت میں اپنے مقام کا احساس دلاتا ہے۔

 462۔ کچھ لوگ تنہا نہیں رہ سکتے۔ مجھے تنہائی اور خاموشی پسند ہے۔ لیکن جب میں اس سے باہر آتا ہوں تو میں ایک باقاعدہ بات کرنے والی مشین ہوں۔ یہ میرے لئے سب یا کچھ بھی نہیں ہے۔ 

 463. آج نوجوانوں کو اپنی زندگی کے ساتھ کیا کرنا چاہیے؟ بہت سی چیزیں، ظاہر ہے۔ لیکن سب سے زیادہ ہمت یہ ہے کہ ایسی مستحکم کمیونٹیز بنائیں جن میں تنہائی کی خوفناک بیماری کا علاج کیا جا سکے۔ 

 464۔ میں نے پہلے ہی جان لیا تھا کہ تنہا رہنا اچھا نہیں ہے، اس لیے اپنے اردگرد موجود چیزوں کے ساتھ صحبت کر لی، کبھی کائنات کے ساتھ اور کبھی اپنے ہی حقیر نفس کے ساتھ۔ لیکن میری کتابیں ہمیشہ میری دوست تھیں، باقی سب ناکام ہونے دیں۔ 

 465. میں تنہا ہوں۔ اور میں کسی خوفناک حد تک گہرے طریقے سے تنہا ہوں اور ایک لمحے کے لیے، میں دیکھ سکتا ہوں کہ کتنا تنہا ہے، اور یہ احساس کتنا گہرا ہے۔ اور یہ مجھ سے اس تنہائی کو خوفزدہ کرتا ہے کیونکہ یہ تباہ کن لگتا ہے۔

 466۔ یہ ایک مکمل انسانی یقین ہے کہ کوئی بھی شخص اپنے حسن کو نہیں جان سکتا اور نہ ہی اس کی اپنی قدر کا احساس کر سکتا ہے جب تک کہ اسے کسی دوسرے محبت کرنے والے، دیکھ بھال کرنے والے انسان کے آئینے میں دوبارہ جھلک نہ دیا جائے۔

 467. تنہائی ایک جذبہ ہے اور تنہا رہنا ایک انتخاب ہو سکتا ہے۔

 468. کچھ دن ایسے ہوتے ہیں جب تنہائی ایک سریلی شراب ہوتی ہے جو آپ کو آزادی کا نشہ دیتی ہے، دوسرے جب یہ کڑوی ٹانک ہوتی ہے، اور دوسرے دن جب یہ زہر ہوتا ہے جو آپ کو دیوار سے سر پیٹنے پر مجبور کرتا ہے۔ 

 469. ہمیں اپنے سوا کوئی نہیں بچاتا۔ نہ کوئی کر سکتا ہے اور نہ کوئی کر سکتا ہے۔ ہمیں خود اس راستے پر چلنا چاہیے۔ 

 470. تنہائی اکیلے رہنے سے نہیں آتی، بلکہ ان چیزوں کے بارے میں بات کرنے سے قاصر ہوتی ہے جو آپ کے لیے اہم معلوم ہوتی ہیں۔ 

 471. کبھی کبھی مجھے لگتا ہے کہ میں صرف تنہا رہنا چاہتا ہوں۔ لیکن میں اصل میں یہ چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے پکڑ لے اور مجھے بتائے کہ سب ٹھیک ہو جائے گا۔

 472. اپنے احساسات کے ساتھ تنہا رہنا سب سے برا ہے کیونکہ آپ کے پاس بھاگنے کی جگہ نہیں ہے۔ وہ یہاں ہیں، آپ کے دماغ میں رقص کر رہے ہیں اور آپ صرف سنبھال سکتے ہیں۔

 473. درد اس وقت ہوتا ہے جب آپ اندر سے آہستہ آہستہ مر رہے ہوں اور آپ اس کے بارے میں بولنے کے لیے بہت کمزور ہوں۔ تو تم خاموش رہو اور اکیلے ہی سہو۔ 

 474. آپ بہت کچھ اپنے پاس رکھتے ہیں کیونکہ سمجھنے والے لوگوں کو تلاش کرنا مشکل ہے۔

 475. تنہا محسوس کرنے سے بھی بدتر چیزیں ہیں۔ چیزیں جیسے کسی کے ساتھ رہنا اور پھر بھی تنہا محسوس کرنا۔

 476. میں ہمیشہ ہمیشہ کے لیے اکیلے رہنے کے بارے میں مذاق کرتا ہوں لیکن مجھے یقین ہے کہ میرے لیے وہاں کوئی نہیں ہے۔ 

 477. تنہا ترین لوگ سب سے مہربان ہوتے ہیں۔ اداس لوگ سب سے زیادہ چمکدار مسکراتے ہیں۔ سب سے زیادہ نقصان اٹھانے والے لوگ سب سے زیادہ عقلمند ہیں۔ یہ سب اس لیے کہ وہ کسی اور کو اس طرح تکلیف میں نہیں دیکھنا چاہتے جیسے وہ کرتے ہیں۔

 478. وہ احساس جب آپ یہ بھی نہیں جانتے کہ آپ کیا محسوس کر رہے ہیں۔ 

 479۔ اندھیرے میں دوست کے ساتھ چلنا روشنی میں اکیلے چلنے سے بہتر ہے۔

 480. کبھی بھی کسی ایسے شخص سے چدائی نہ کرو جو اکیلے ہونے سے نہ ڈرتا ہو۔ آپ ہر بار ہاریں گے۔ 

 481. تنہائی اداس ہے، تنہائی خوش کن ہے۔ 

 482. ہیلو، اندھیرے، میرے پرانے دوست. مجھے تم سے دوبارہ بات کرنی ہے۔ 

 483. بعض اوقات آپ کی سب سے بری جگہ آپ کے اپنے سر میں ہوتی ہے۔ 

 484. وہ احساس جب ضروری نہیں کہ آپ اداس ہوں، لیکن آپ واقعی خالی محسوس کرتے ہیں۔

 485. وہ ڈوب رہی تھی لیکن کسی نے اس کی جدوجہد نہیں دیکھی۔ 

 486. بعض اوقات آپ کو صرف وقفے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک خوبصورت جگہ پر۔ اکیلا۔ ہر چیز کا پتہ لگانے کے لیے۔ 

 487. آپ مردہ نہیں ہیں، لیکن زندہ بھی نہیں ہیں۔ تم صرف ایک دھڑکتے دل والے بھوت ہو۔

 488. مجھے تنہا رہنا پسند ہے۔ لیکن مجھے تنہا رہنے سے نفرت ہے۔ 

 489. میں اس وقت تک سونا چاہتا ہوں جب تک میں بہتر محسوس نہ کروں۔

 490. کچھ قدم اکیلے اٹھانے کی ضرورت ہے۔ یہ واقعی یہ جاننے کا واحد طریقہ ہے کہ آپ کو کہاں جانا ہے اور آپ کو کون بننے کی ضرورت ہے۔

 491. کبھی کبھی میں چاہتا ہوں کہ میں آپ سے کبھی نہ ملوں۔ اگر میں آپ سے نہ ملا ہوتا تو میں وہ کام کرنے کے لیے آزاد ہوتا جو میں اپنی زندگی میں کرنا چاہتا ہوں۔ تیری وجہ سے میں مسلسل پابندیوں میں جکڑا ہوا ہوں۔

 492. سب سے برا احساس تنہا نہ ہونا ہے۔ ایسا ہوتا ہے جب کوئی آپ کو خاص محسوس کرتا ہے، پھر اچانک آپ کو چھوڑ دیتا ہے اور آپ کو دکھاوا کرنا پڑتا ہے کہ آپ کو کوئی اعتراض نہیں ہے۔

 493. ظلم، اذیت اور اداسی کو ہمیشہ مذاق کے موضوع کے طور پر استعمال کیا جاتا رہا ہے۔

 494. میں نے زندگی کو اداس پہلو پر لے لیا ہے، اور اس نے مجھے بہت سی ناکامیوں، بہت سی بربادیوں کو سمجھنے میں مدد کی ہے۔ 

 495. ہر آدمی کے اپنے دکھ پوشیدہ ہوتے ہیں جو دنیا نہیں جانتی۔ اور اکثر اوقات ہم آدمی کو ٹھنڈا کہتے ہیں جب وہ صرف اداس ہوتا ہے۔ 

 496. میں ہمیشہ کے لیے سونا چاہتا ہوں۔ نہیں۔ میں انتظار کر رہا ہوں اور اپنی شرائط پر جا رہا ہوں، یہ معلوم کر رہا ہوں کہ میں کون ہوں۔

 498. کبھی کبھی تنہا رہنا بہتر ہوتا ہے۔ کوئی بھی یو کو تکلیف نہیں دے سکتا۔

 499. بعض اوقات یہ دکھانا آسان ہوتا ہے کہ آپ کو پرواہ نہیں ہے اس سے کہ یہ تسلیم کرنے سے کہ یہ آپ کو مار رہا ہے۔

 500. میرا دل توڑنے کے لیے آپ کا شکریہ، کیونکہ اس کے بغیر میں وہ شخص نہیں ہوتا جو میں آج اس شخص کے ساتھ ہوں جس سے میں محبت کرتا ہوں۔

No comments: