News Insight

[News%20Insight]grids]

Cricket Schedule

[CricketSchedule][bsummary]

T20 World Cup

[T20%20World%20Cup]][bleft]

IPL 2024

[IPL][twocolumns]

Alone Status in Urdu | Sad Alone Quotes In Urdu

 301. میں کبھی تنہا محسوس نہیں کرتا کیونکہ تنہائی ہمیشہ میرے ساتھ رہتی ہے۔ 
 302. مجھے سچائی سے تکلیف پہنچائی لیکن براہ کرم جھوٹ سے کبھی تسلی نہ دیں۔ 
 303. لائف گوز آن: کون وقت پر نہیں ہو سکتا - تنہا رہتا ہے۔ 
alone status in urdu


 304. کبھی کبھی تنہا رہنا بہتر ہوتا ہے، کوئی بھی آپ کو تکلیف نہیں دے سکتا۔ 
 305. میں اکیلا ہونے کی طرح ہوں۔ جب مجھے میری ضرورت ہو تو میں ہمیشہ وہاں ہوتا ہوں۔ 
 306. زندگی بہت شاندار ہو سکتی ہے اگر لوگ آپ کو اکیلا چھوڑ دیں۔
 307. اور پھر میں سوچتا ہوں کہ ہو سکتا ہے مجھے اکیلے رہنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہو۔ 
 308. مجھے تنہا رہنا پسند ہے۔ لیکن میں آپ کے ساتھ تنہا رہنا پسند کروں گا۔ 
 309. اکیلے چلنے سے نہ گھبرائیں۔ اسے پسند کرنے سے گھبرائیں نہیں۔
 310. اگر آپ ہر وقت اکیلے بولیں گے تو آپ ہمیشہ درست رہیں گے۔
311. اگر آپ تنہا ہونے سے ڈرتے ہیں۔ صحیح ہونے کی کوشش نہ کریں۔
 312. ہماری حدود کو تنہا چھوڑ دو۔ ہمیں اپنے مسائل خود حل کرنے دیں۔ 
 313. تنہا ناخوش رہنا کسی سے ناخوش رہنے سے بہتر ہے۔
 314. تنہا رہنے کا مطلب ہے کہ باتھ روم کا دروازہ کبھی بند نہ کرنا۔
 315. آپ اسے تنہا کہتے ہیں۔ میں اسے اپنی کمپنی سے لطف اندوز ہونے کا نام دیتا ہوں۔ 316. میں وہ احمق ہوں جس نے خود سے جھوٹ بولا کہ تم مجھے کبھی نہیں چھوڑو گے۔ 
 317. ایک معنی خیز خاموشی ہمیشہ بے معنی الفاظ سے بہتر ہوتی ہے۔ 
 318. کچھ لوگ آپ کی زندگی بدل دیتے ہیں، پھر بغیر وضاحت کے چلے جاتے ہیں۔
 319. سب سے مشکل چہل قدمی تنہا چلنا ہے لیکن یہ سب سے مضبوط بھی ہے۔ 
 320. تنہائی تنہا نہیں ہے، یہ وہ احساس ہے جس کی کوئی پرواہ نہیں کرتا۔
321. تنہائی تب ہوتی ہے جب آپ کے پاس یہ کہنے کے لیے کوئی نہ ہو کہ آپ تنہا ہیں۔
 322. تنہا رہنا بیکار ہے، یہاں تک کہ جب آپ کے ارد گرد لوگ موجود ہوں۔ 
 323. ہمیشہ صحیح کے لیے کھڑے رہیں، چاہے آپ اکیلے ہی کیوں نہ ہوں۔
 324. میں لوگوں کو زندگی میں رہنے دینے سے تقریباً نفرت کرتا ہوں کیونکہ وہ ہمیشہ چھوڑ دیتے ہیں۔
 325. تنہا کھڑا ہونا ان لوگوں کے ساتھ کھڑے ہونے سے بہتر ہے جو آپ کو تکلیف دیتے ہیں۔
 326. میں تھوڑی دیر کے لیے تنہا رہا ہوں اور مجھے یہ کہنا ہے کہ یہ بہت اچھا چل رہا ہے۔ 
 327. میں اپنی حیثیت کو تبدیل کر سکتا ہوں لیکن میں آپ کے بارے میں محسوس کرنے کے طریقے کو نہیں بدل سکتا۔
 328. جب سے آپ چلے گئے مجھے آپ کی یاد آتی ہے۔ میں ہر دن آپ کو زیادہ سے زیادہ یاد کرتا ہوں۔
 329. جب آپ اکیلے کھڑے ہونے پر مجبور ہوتے ہیں، تو آپ کو احساس ہوتا ہے کہ آپ میں کیا ہے۔
 330. بعض اوقات آپ کو یہ ثابت کرنے کے لیے تنہا کھڑا ہونا پڑتا ہے کہ آپ اب بھی کھڑے ہوسکتے ہیں۔
331. ایک برا رشتہ آپ کو دوبارہ محبت میں پڑنا نہیں چاہتا۔ 
 332. کبھی بھی ایسا محسوس نہ ہونے دیں کہ آپ بہت گہرے ہو جائیں، لوگ کسی بھی لمحے بدل سکتے ہیں۔ 
 333. کبھی کبھی آپ کو بھاگنا پڑتا ہے صرف یہ دیکھنے کے لیے کہ کون آپ کا اکیلا پیچھا کرے گا۔ 
 334. وعدے کا مطلب سب کچھ ہوتا ہے لیکن ایک بار جب یہ ٹوٹ جاتا ہے تو معذرت کا مطلب کچھ نہیں ہوتا۔
 335. کسی ایسے شخص کی طرف سے نظر انداز کیا جا رہا ہے جس کا مطلب آپ کے لیے دنیا ہے، سب سے برا احساس ہے۔ 
 336. مجھے تنہا ہونے سے نفرت ہے۔ میرے خیالات، میرے احساسات، میرے دماغ مجھے زندہ کھاتے ہیں۔ 
 337. میں اس تنہا سڑک پر صرف اس شخص کے ساتھ چلتا ہوں جس پر میں بھروسہ کر سکتا ہوں۔ میرا سایہ۔ 
 338. میں اپنے اکیلے ہونے کے بارے میں بہت کچھ سیکھ رہا ہوں، اور جو کچھ میں کر رہا ہوں وہ کر رہا ہوں۔
 339. بعض اوقات، سب سے بڑی لڑائیاں جن سے آپ کو لڑنے کی ضرورت ہوتی ہے وہ آپ کے خلاف ہوتی ہیں۔
 340. اگر آپ تیزی سے جانا چاہتے ہیں - اکیلے جائیں۔ اگر آپ بہت دور جانا چاہتے ہیں - ایک ساتھ جائیں۔ 
 341. اپنے خیالات کے ساتھ تنہا رہنا بہت خطرناک چیز ہے۔ لیکن بہت مفید۔ 
 342. سب سے مشکل چہل قدمی تنہا چلنا ہے۔ لیکن یہ آپ کو سب سے مضبوط بھی بناتا ہے۔
 343۔ اندھیرے میں دوست کے ساتھ چلنا روشنی میں اکیلے چلنے سے بہتر ہے۔ 
 344. تنہا رہنا کسی ایسے شخص کے ساتھ رہنے سے بہتر ہے جو آپ کو تنہا محسوس کرے۔
 345. وہ مجھے جاننے سے پہلے ہی میرا فیصلہ کرتے ہیں۔ اس لیے میں تنہا رہنے سے بہتر ہوں۔
 346. کسی کو گم کرنا اور اسے دیکھنے کے قابل نہ ہونا اب تک کا سب سے برا احساس ہے۔
 347۔ ہجوم کے ساتھ غلط سمت میں جانے سے بہتر ہے کہ تنہا چلیں۔ 
 348. سب سے زیادہ خوفناک غربت تنہائی ہے، اور بے محبت ہونے کا احساس۔ 
 349. اور بعض اوقات آپ کو اس شخص کے بارے میں بھول جانا پڑتا ہے جسے پسند کیا جاتا ہے اور آگے بڑھنا پڑتا ہے۔
 350. تنہائی اور ناپسندیدہ ہونے کا احساس انتہائی خوفناک غریبی ہے۔ 
 351. ایک غلط رشتہ آپ کو اس سے زیادہ تنہا محسوس کرے گا جب آپ سنگل تھے۔
 352. کبھی زندگی تنہا رہنا بہت مشکل ہوتا ہے اور کبھی تنہا رہنا بہت اچھا ہوتا ہے۔
 353. ہم دنیا میں اکیلے داخل ہوتے ہیں، ہم دنیا کو تنہا چھوڑ دیتے ہیں۔ اس لیے تنہا رہنا بہتر ہے۔ 
 354. بعض اوقات وہ شخص جو سب کو خوش رکھنے کی کوشش کرتا ہے وہ تنہا ترین شخص ہوتا ہے۔ 
 355. بور وہ ہے جو آپ کو کمپنی فراہم کیے بغیر تنہائی سے محروم کر دے۔
 356. تنہا ہونے کا مطلب یہ نہیں کہ آپ تنہا ہیں اور تنہا ہونے کا یہ مطلب نہیں کہ آپ اکیلے ہیں۔ 
 357. تنہا ہونا برا احساس نہیں ہے۔ بعض اوقات یہ غیر جوابی سوالات کو حل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ 
 358. ایسا لگتا ہے کہ میں اکیلا رہنا چاہتا ہوں لیکن میں پھر بھی چاہتا ہوں کہ لوگ میری غیر موجودگی کو دیکھیں، آپ جانتے ہیں۔ 
 359. میں چاہتا ہوں کہ کوئی مجھے کھونے سے ڈرے۔ کسی کے پاس نہیں ہے اور مجھے نہیں لگتا کہ کوئی کبھی نہیں کرے گا۔ 
 360. بعض اوقات، تنہا رہنا بہتر ہوتا ہے کیونکہ یہ آپ کو کبھی کبھی وہ بننے کا موقع فراہم کرتا ہے جو آپ ہیں۔ 
 361. تنہا وقت وہ ہوتا ہے جب میں خود کو دنیا کی آوازوں سے دور کرتا ہوں تاکہ میں اپنی آواز سن سکوں۔ 
 362. جب آپ کو لگتا ہے کہ آپ زندگی میں اکیلے ہیں تو وہ وقت ہے جب آپ کو سب سے مشکل سے لڑنا چاہیے۔ 
 363. بعض اوقات وہ شخص جو باقی سب کو خوش رکھنے کی کوشش کرتا ہے وہ ہمیشہ تنہا ترین شخص ہوتا ہے۔ 
 364. سنگل رہنے کا انتخاب خود غرضی نہیں ہے۔ غلط شخص کے ساتھ اکیلے رہنا زیادہ بہتر ہے۔
 365. آپ نے مجھے ایسا محسوس کرایا جیسے آپ مجھ سے واقعی محبت کرتے ہیں اور پھر آپ نے اس طرح چھوڑ دیا جیسے کبھی کوئی فرق نہیں پڑتا۔
 366. یہ آپ کا راستہ ہے اور آپ اکیلے ہیں دوسرے اس پر آپ کے ساتھ چل سکتے ہیں لیکن آپ کے لیے کوئی اس پر نہیں چل سکتا۔
 367. بعض اوقات لوگوں کو مسکراہٹوں سے بھرے دل کے لیے جگہ بنانے کے لیے اپنے سارے آنسو بہانے پڑتے ہیں۔
 368. یہ آپ کا راستہ ہے اور آپ کا تنہا ہے۔ دوسرے یہ آپ کے ساتھ چل سکتے ہیں، لیکن کوئی بھی آپ کے لیے نہیں چل سکتا۔
 369. بعض اوقات آپ کو لوگوں سے دستبردار ہونا پڑتا ہے۔ اس لیے نہیں کہ آپ پرواہ نہیں کرتے بلکہ اس لیے کہ وہ نہیں کرتے۔
 370. میں اس لمحے تک کبھی نہیں جانتا تھا کہ اس چیز کو کھونے سے کتنا برا ہو سکتا ہے جو آپ نے کبھی نہیں پایا تھا۔ 
 371. جو لوگ آپ کے لیے بہت کم کرتے ہیں، انہیں اپنے جذبات اور جذبات پر اتنا قابو نہ رکھنے دیں۔ 
 372۔ شادی میں سب سے قیمتی چیز یہ ہے کہ آپ تنہائی کا شکار ہوئے بغیر تنہا رہ سکتے ہیں۔
 373. کسی وقت، آپ کو یہ سمجھنا ہوگا کہ کچھ لوگ آپ کے دل میں تو رہ سکتے ہیں لیکن آپ کی زندگی میں نہیں۔ 
 374. میں صرف وہ شخص ہوں جو جانتا ہے کہ محبت کیا ہے۔ تنہائی کیا ہے اور کسی کا انتظار کیا ہے؟ 
 375. میں کبھی کبھی اکیلا رہنا پسند کرتا ہوں، نہیں میں ناراض نہیں ہوں، اور نہیں میں اداس نہیں ہوں۔ مجھے اکیلے رہنا پسند ہے۔
 376. تمام رشتوں کا ایک قانون ہوتا ہے جس سے آپ محبت کرتے ہیں اسے کبھی تنہا محسوس نہ کریں خاص طور پر جب آپ وہاں ہوں۔ 
 377. بعض اوقات آپ کو یہ جاننے کے لیے تنہا رہنے کی ضرورت ہوتی ہے کہ آپ واقعی کون ہیں اور آپ واقعی زندگی میں کیا چاہتے ہیں۔
 378. میں عزت کے ساتھ اکیلے رہنا پسند کروں گا بجائے اس کے کہ ایسے رشتے میں جو مجھے اپنی عزت نفس کو قربان کرنے کی ضرورت ہو۔ 
 379. تنہا چلنا مشکل نہیں ہے۔ لیکن جب ہم کسی کے ساتھ ایک میل چلتے ہیں۔ پھر تنہا واپس آنا مشکل ہے۔
 380. یادوں کو تھامے رکھنے کا سب سے برا حصہ درد نہیں ہے۔ یہ اس کی تنہائی ہے یادوں کو شیئر کرنے کی ضرورت ہے۔
 381. تنہا چلنا مشکل نہیں ہے۔ لیکن جب ہم کسی کے ساتھ ایک میل چلتے تھے۔ اکیلے واپس آنا مشکل ہے۔
 382. کچھ لوگ جانے والے ہیں، لیکن یہ آپ کی کہانی کا اختتام نہیں ہے۔ یہ آپ کی کہانی میں ان کے حصے کا اختتام ہے۔
 383. اسے پسند کرنے کے لیے تنہا رہنا سیکھیں۔ اپنی کمپنی کو پسند کرنا سیکھنے سے زیادہ آزاد اور بااختیار کوئی چیز نہیں ہے۔ 
 384. میرے خیال میں تنہا وقت گزارنا بہت صحت مند ہے۔ آپ کو یہ جاننے کی ضرورت ہے کہ کس طرح اکیلے رہنا ہے اور کسی دوسرے شخص کے ذریعہ اس کی تعریف نہیں کی جائے۔
 385. آپ کی زندگی اس وقت بہتر ہو جائے گی جب آپ کو احساس ہو گا کہ تنہا رہنا ان لوگوں کا پیچھا کرنے سے بہتر ہے جو آپ کی حقیقت میں پرواہ نہیں کرتے۔ 
 386. یاد رکھیں، تنہائی آپ کو یہ دریافت کرنے میں مدد کرنے کے لیے بنائی گئی ہے کہ آپ کون ہیں، اور آپ کی قدر کے لیے اپنے آپ کو باہر دیکھنا چھوڑ دیں۔
 387. تنہا رہنا اور اسے پسند کرنا سیکھیں۔ اپنی کمپنی کو پسند کرنے کے لیے جھکاؤ سے زیادہ آزاد اور بااختیار کوئی چیز نہیں ہے۔
 388. کچھ لوگ ہماری زندگی میں بہت اہم ہوتے ہیں، اس لیے نہیں کہ ہم ان کی کمپنی سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ لیکن کیونکہ ہم ان کی غیر موجودگی میں بہت تنہا محسوس کرتے ہیں۔ 
 389. تنہائی بہت اچھا احساس ہے جب یہ ہماری ذات سے پیدا ہوتا ہے، لیکن یہ اس سے برا احساس ہوتا ہے جب اسے دوسروں کی طرف سے تحفہ دیا جاتا ہے۔ 
 390. میرے بہت سے دوست ہیں جو خود غرض ہیں۔ اس لیے میں اکیلے رہنے کو ترجیح دیتا ہوں کیونکہ تنہائی بے محبت دوستی سے بہتر ہے۔ 
 391. یہ وہ ہونے کے بارے میں نہیں ہے جو ہر کوئی آپ کو چاہتا ہے۔ یہ خود ہونے اور کسی ایسے شخص کو تلاش کرنے کے بارے میں ہے جو اس میں سے ہر ایک کو تلاش کرے۔
 392. لوگوں کو ہمیشہ مشورے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ کبھی کبھی انہیں صرف ایک ہاتھ پکڑنے کے لیے، سننے کے لیے ایک کان، اور انھیں سمجھنے کے لیے ایک دل کی ضرورت ہوتی ہے۔
 393. میں آپ سے محبت کرتا ہوں کیونکہ میں جانتا ہوں کہ آپ ہمیشہ وہاں ہوتے ہیں، جب میں گرتا ہوں تو مجھے پکڑنے کے لیے، وہاں جب مجھے آپ کی ضرورت ہوتی ہے، وہاں جب میں تنہا محسوس کرتا ہوں۔ 
 394. کبھی کبھی اکیلے جانے کے لیے تیار رہو۔ آپ کو بڑھنے کی اجازت کی ضرورت نہیں ہے۔ ہر ایک جس نے آپ کے ساتھ شروع کیا وہ آپ کے ساتھ ختم نہیں ہوگا اور یہ ٹھیک ہے۔
 395. کبھی کبھی تنہائی میری اچھی دوست ہوتی ہے۔ 
 396. میں تنہا نہیں ہوں کیونکہ تنہائی ہمیشہ میرے ساتھ رہتی ہے۔
 397. میں ہمیشہ کے لیے سونا چاہتا ہوں!! 
 398. بعض اوقات تنہا رہنا بہتر ہوتا ہے۔ کوئی بھی آپ کو تکلیف نہیں دے سکتا!
 399. میں آپ کے پیغامات کا انتظار کر رہا ہوں!! 
 400. مجھے اکیلا رہنا پسند ہے۔ جب مجھے میری ضرورت ہو تو میں ہمیشہ وہاں ہوتا ہوں۔

No comments: