News Insight

[News%20Insight]grids]

Health

[Health][bsummary]

News

[Urdu%20News]][bleft]

Health

[Health][twocolumns]

how to ride a motorcycle for the first time beginner

how to ride a motorcycle for beginners, beginners guide to motorcycle riding, learning to ride a motorcycle, how to ride a motorcycle safely, learning to ride a motorcycle after 60, how to ride a manual motorcycle, learn to ride a motorbike, how to ride a superbike

میں ایک ہی وقت میں بمشکل چل سکتا ہوں اور گم چبا سکتا ہوں ، لیکن ایک چیز جو میں نے بہت اچھی طرح سے حاصل کرلی ہے وہ موٹرسائیکلوں کی سواری ہے۔ میں اب یہ 20 سال سے زیادہ کر رہا ہوں (میں 28 اور تین چوتھائی سال کا ہوں) اور اس راستے میں کچھ نکات اور چالوں کو اٹھایا ہے جس نے نہ صرف مجھے ایک بہتر سوار بننے میں مدد فراہم کی ہے ، بلکہ ایک بہتر ہوشیار اس کے ساتھ ساتھ.مندرجہ ذیل نکات ، چالیں اور تراکیب وہ سب چیزیں ہیں جو میں نے کئی سالوں میں یا تو سکھا یا ایک موقع پر بتایا ، بہتر / تیز رفتار سواروں کا مشاہدہ کرکے یا خود ہی اس کا پتہ لگانے کے ذریعہ سیکھا ہوں ، اور میں اس کا اشتراک کرنا پسند کرتا ہوں۔ یہ بصیرت دوسروں کے ساتھ جب بھی مجھے موقع ملتا ہے۔ کچھ لوگوں کے نزدیک ، ان میں سے کچھ عملی بنیادی یا ابتدائی معلوم ہوسکتی ہیں ، لیکن اکثر بھی میں دیکھتا ہوں کہ موٹرسائیکل سوار بری عادات کی نمائش کرتے ہیں یا بنیادی صلاحیتوں کا فقدان جو ممکنہ طور پر بالوں والی صورتحال کا باعث بن سکتا ہے۔

how to ride a motorcycle for beginners, beginners guide to motorcycle riding, learning to ride a motorcycle, how to ride a motorcycle safely, learning to ride a motorcycle after 60, how to ride a manual motorcycle, learn to ride a motorbike, how to ride a superbike

موٹرسائیکلوں پر سوار ہونا اتنا ہی خطرناک ہے جتنا کہ ، لہذا ہم سب کو بہتر اور محفوظ سوار بننے کی کوشش میں مندرجہ ذیل کچھ مہارت اور تکنیک کی مشق کرکے ایک دوسرے کے ساتھ احسان کریں۔ آپ کا مائلیج ان میں سے متعدد پر مختلف ہوسکتا ہے ، لیکن میں اس طرح سوار ہونا پسند کرتا ہوں۔

1. کلچ پر دو انگلیاں

دو انگلیاں ہر ایک کو کلچ لیور کو موثر انداز میں ماڈیول کرنے کی ضرورت ہے۔ کلچ کو چلانے کے لئے چاروں انگلیوں کا استعمال بالکل ٹھیک ہے جب آپ رک جاتے ہیں یا اگر آپ کی موٹرسائیکل میں ایک زبردست کلچ پل ہے ، لیکن ایک بار رولنگ ہوجانے پر ، ایک یا دو انگلیاں کلچ کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے عموما perfect موزوں ہوتی ہیں جب آپ شہر کے آس پاس اپنے راستے پر کام کرتے ہیں۔ بخوبی ، میں نے یہ تکنیک آف روڈ پر سوار ہوکر زیادہ سیکھی ہے ، جہاں زیادہ مشکل خطہ سے بائیک پر قابو پانے کے ل more آپ کو زیادہ سے زیادہ گرفت میں رکھنا پڑتا ہے ، لیکن اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ بھی سڑک پر ترجمہ ہے۔ کلچ یا بریک لیور پر صرف دو انگلیاں (یا صرف ایک) استعمال کرنے سے ، سوار کا غیر منطقی طور پر موٹر سائیکل پر زیادہ کنٹرول رہتا ہے کیونکہ دونوں ہاتھوں کی سلاخوں پر ٹھوس گرفت ہوتی ہے۔ اگر آپ کو اپنے کلچ لیور کو کھینچنے کے لئے چار انگلیوں کی ضرورت ہو تو ، آپ کیبل لیب کو دیکھنا چاہتے ہو۔ بہت ساری نئی بائیکس ، جیسے کسی ایک کے لئے ورسی ایکس 300 کی طرح ، پرچی-مدد والی چنگلیاں ہیں جن میں سپر لائٹ لیور ہیں جو میری ایک یا دو انگلیوں کی تکنیک کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ چاروں طرف پورے وقت تک گرفت کو پکڑنے کے لئے استعمال کرنا توسیع کی مدت کے لئے ٹھیک ہے ، لیکن یاد رکھنا کہ آپ کا کلچ کسی بھی طرح کا کنٹرول نہیں ہے۔

اگر آپ ایک سوار ہیں جو ہر شفٹ کے لئے چاروں انگلیاں استعمال کرتا ہے ، اگلی بار جب آپ سواری کے لئے نکلتے ہیں تو ، صرف دو کو استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ یہ شاید پہلے تو عجیب سا محسوس ہوسکتا ہے ، لیکن تھوڑا صبر اور مشق کے ساتھ ، آپ وقتی موقع پر پیشہ کی طرح گرفت میں پڑجائیں گے۔ اس عمل کو تیز کرنے میں مدد کے ل I ، میں آپ کو ٹی وی دیکھ رہا ہوں ، پڑھ رہا ہوں یا یہاں تک کہ ڈرائیونگ کر رہا ہوں تو - گھر میں گرفت مضبوط کرنے والی ہنکوں کے بارے میں ایک گرفت کرنے کی سفارش کرتا ہوں۔ لیکن مشغول مت ہوں ، سڑک پر توجہ دیں… ان دنوں زیادہ تر چنگلوں میں ہلکی ہلکی کھینچنا پہلے ہی موجود ہے ، لیکن سواری کی کلائیوں اور پیشانی بازو کے لئے لمبی دن کی سواری کے بعد تھک جانا معمولی بات نہیں ہے ، یا خاص طور پر اگر آپ کو سفر کرنا پڑتا ہے اور اکثر کلچ کا استعمال کریں - اپنی گرفت کو مضبوط بنانے سے اس کے خاتمے میں مدد ملے گی۔ اور اس کے علاوہ ، کسی کو مردہ مچھلی کی مصافحہ پسند نہیں ہے۔

ایک مثالی دنیا میں ، بریک لیور پر دو انگلیاں ہمیشہ سامنے کا ٹائر چیخنے کے ل enough کافی ہوں گی۔ ہماری دنیا میں ، یہ موٹرسائیکل پر منحصر ہے۔ جب آپ صرف دو انگلیاں استعمال کرتے ہیں تو آپ کو سختی سے روکنے کی ضرورت پڑنے پر کچھ بائیکس آپ کو اپنی انگوٹھی اور گلابی انگلیوں پر بریک لیور لگاتے ہیں۔ اور یہ بہت بری چیز ہوسکتی ہے۔ اپنی مشین کی حدود کو جانیں ، اور چاروں ہندسوں کے ساتھ نچوڑ کے ل prepared تیار رہیں اگر یہی آپ کے اگلے بریک کو زیادہ سے زیادہ ڈیسل کی ضرورت ہے۔

2. کلچ رگڑ زون کو اپنی پسند میں ایڈجسٹ کریں

کسی نہ کسی طرح سے ، موٹرسائیکل کے کلچ رگڑ زون کو سوار کی ترجیح کے مطابق ایڈجسٹ کیا جاسکتا ہے۔ کچھ خود کیبل پر ایڈجسٹ ہوتے ہیں ، دوسروں کو پیرچ پر ڈائل کے ذریعہ تبدیل کیا جاسکتا ہے ، اور ماسٹر سلنڈروں کے ساتھ ہائیڈرولک چنگل میں دستک یا سکرو ہوتا ہے جس سے آپ لیور کو آگے پیچھے منتقل کرسکتے ہیں۔ یہاں تک کہ صحیح یا غلط رگڑ زون کا علاقہ اس وقت تک نہیں ہے جب تک کلچ ٹھیک طرح سے کام کر رہا ہے - اس کا مطلب یہ ہے کہ یہ پوری طرح سے مشغول یا منقطع نہ ہوکر پھسل نہیں رہا ہے۔ ہر سوار کی رگڑ زون ایڈجسٹمنٹ ان کی ذاتی ترجیح کے لئے منفرد ہوسکتی ہے۔

میرے ل، ، میں اپنی اشاریہ اور درمیانی انگلیوں کے ساتھ لیور کو اس وقت تک کھینچتا ہوں جب تک کہ یہ میری انگوٹھی اور گلابی انگلیوں پر باقی نہ رہ جائے۔ میں پسند کرتا ہوں کہ جیسے ہی میں نے لیور کو جاری کرنا شروع کیا ، کلچ منگنی کرنا شروع کردے۔ اس حد میں ، مجھے لگتا ہے کہ موٹر اور ٹرانسمیشن کے مابین کسی خرابی کے بغیر میرا براہ راست اور پیش قیاسی تعلق ہے۔ اس تکنیک کے فوائد سب سے زیادہ سخت یا سست رفتار حالت میں دیکھنے کو ملتے ہیں جب عین مطابق پکڑنا انتہائی ضروری ہوتا ہے۔ نیز ، دو انگلیوں کو سلاخوں پر رکھنا (تین اگر آپ اپنے انگوٹھے کو گنتے ہیں) اور دو کلچ یا بریک پر رکھنے سے آپ ان کنٹرول کو بہتر طریقے سے چلانے اور چلانے میں مدد کریں گے ، بجائے صرف اپنے انگوٹھے سے انگلیوں پر گرفت کو صرف چار انگلیوں سے روکنے کے۔ لیور

اگر آپ رگڑ زون کو مزید دور ترجیح دیتے ہیں جہاں آپ کلچ کو تیزی سے پرستار کرسکتے ہیں تو ، یہ بھی ٹھیک ہے۔ یہاں بات اس حقیقت سے بھی زیادہ ہے کہ یہ جاننے کے لئے کہ کوئی سوار رگڑ زون کو اپنی ترجیحات میں ایڈجسٹ کرسکتا ہے ، بجائے اس کے کہ اسے چھوڑ دے۔ اگر آپ پہلے سے ہی نہیں جانتے ہیں کہ آپ کیا پسند کرتے ہیں تو اس کے ساتھ کھیلو۔

Circ. حلقوں میں بائیں اور دائیں مڑنے کی مشق کریں

یہ شاید بہت ہی بنیادی یا بے وقوف بھی نظر آئے ، لیکن یہ ابتدائی ورزش آپ کو بے حد مدد کرے گی۔ یقین کریں یا نہیں ، موٹرسائیکل سے دائیں مڑنے سے بائیں مڑنا عام طور پر آسان ہے۔ یہ دو اہم وجوہات کی بناء پر درست ہے: پہلے ، زیادہ تر لوگ دائیں ہاتھ ہیں اور ہینڈل بار کو اپنے غالب بازو سے دور رکھنا آسان ہے۔ (زیادہ تیز رفتار پر ، یقینا، ، دائیں بار پر دباؤ آپ کو دائیں طرف موڑ دے گا۔) دوسری بات ، اور زیادہ اہم وجہ یہ ہے کہ پیچھے کا بریک لیور دائیں طرف ہے ، جس کا مطلب ہے کہ بریک لگانا اور رکھنا زیادہ مشکل ہے اگر دائیں مڑنے کی ضرورت ہو تو نیچے پیر یہی وجہ ہے کہ ریسنگ میں ، خاص طور پر موٹر کارس اور سوپرکراس (جہاں سوار پہلے کونے میں بھاری اکثریت آتے ہیں) ، پہلی باری عام طور پر بائیں ہاتھ کی ہوتی ہے تاکہ سوار مؤثر طریقے سے توڑ سکیں اور بیک وقت اپنے توازن کو برقرار رکھ سکیں۔

یہ مشق ایک خالی پارکنگ میں بہترین طریقے سے کی جاتی ہے جہاں آپ پینٹ لائنوں کو بطور رہنما استعمال کرسکتے ہیں۔ بائیں ہاتھ سے ، مخالف سمت سے چلنے والے دائروں میں جاکر آغاز کریں اور اپنے حلقوں کو مزید سخت اور سخت کرنے کی مشق کریں۔ پھر وہی کام مخالف دائیں ہاتھ سے ، گھڑی کی سمت میں کریں۔ آپ کو شاید اندازہ ہو جائے گا کہ اس طرح سے تھوڑا مشکل ہے۔ یہ مشق آپ کو نہ صرف اپنے توازن کو بہتر بنانے میں مدد دے گی ، بلکہ آپ کی سست رفتار ، سخت سہ ماہی کی تدبیر بھی بہتر ہوگی۔

Figure. اعداد و شمار

اوپر کی طرح ایک ہی خیال ، لیکن اب ہم بائیں اور دائیں ہاتھ سے مڑ کر پیچھے سے پیچھے جا رہے ہیں۔ ایک ہی ڈرل - جس حد تک وسیع پیمانے پر شروع کریں اور آہستہ آہستہ اسے تنگ کریں۔ آپ نے موٹرسائیکل سواروں کو موٹرسائیکل کے "جھلک" کے بارے میں بات کرتے ہوئے سنا ہے۔ یہ وہ جگہ ہے جہاں ایک سوار جلدی سے موٹرسائیکل کو ایک طرف سے دوسری طرف منتقل کرتا ہے ، اور دائیں اور بائیں مڑنے کے ساتھ بہہ رہا ہوتا ہے۔ اس بات کا یقین کر لیں کہ آہستہ آہستہ شروع کریں۔ کسی بھی ہنر کی آہستہ آہستہ مشق کرنے سے آپ اسے تیز تر انجام دینے میں معاون ثابت ہوں گے۔

5. سخت بریک لگانے کی مشق کریں

یہ مشق خالی پارکنگ یا کھلی بیک سڑک پر کی جاسکتی ہے ، ٹریفک کے قریب کہیں بھی نہ کریں۔ یہاں خیال یہ ہے کہ آپ اپنی موٹرسائیکل کتنی تیزی سے روک سکتے ہیں ، کیونکہ آپ کو کبھی پتہ ہی نہیں چلتا ہے کہ آپ کو ان بریک پر کب سلیپ کرنا پڑے گا۔ جتنی جلدی ہو سکے رکنے کی مشق کریں مختلف رفتاروں کو تیز کرکے یہ دیکھنے کے لئے کہ موٹر سائیکل کو مکمل اسٹاپ پر لانے میں کتنا فاصلہ لگتا ہے۔ در حقیقت ، آپ کبھی بھی اپنے بریک پر دراصل "سلیم" نہیں کرنا چاہتے ہیں۔ آپ ابتدا میں آہستہ سے نچوڑنا چاہتے ہیں ، ضرورت کے مطابق بڑھتے ہوئے دباؤ کے ساتھ۔

25 میل فی گھنٹہ کے فاصلے پر رکنا واضح طور پر تیز رفتار اور 60 میل فی گھنٹہ سے کم فاصلے پر ہوگا - ظاہر ہے - لیکن موٹرسائیک مختلف ردعمل کا اظہار کرے گا اور اس کا جواب دے گا۔ تیز رفتار سے جلدی سے رکنا موٹر سائیکل کے توازن کو غیر مستحکم اور پریشان کردے گا ، اس سے زیادہ سست رفتار سے مختلف ہے ، لہذا یہ بہتر ہے کہ اپنے آپ کو بخوبی واقف کروائیں کہ کس طرح کی توقع کی جائے اور بہتر بریکنگ کے لking لیور کو کیسے ماڈیول کیا جائے۔ مزید برآں ، یہ مشق آپ کو اپنی موٹر سائیکل کی حدود تلاش کرنے میں مدد دے گی ، امید ہے کہ ان سے تجاوز کیے بغیر (یعنی سامنے کا سراغ دھونے اور کریش ہونے سے)۔

مزید برآں ، اگر آپ کی موٹرسائیکل اے بی ایس سے لیس ہے تو ، آپ کو معلوم ہونا چاہئے کہ یہ نظام کس طرح اور کب کام کرتا ہے۔ کچھ ABS سسٹم دوسروں کے مقابلہ میں پہلے سے مشغول ہوتے ہیں جو لیور پر مختلف سطح کے احساس کے ہوتے ہیں۔ بس یاد رکھیں - اے بی ایس ایک رائڈر ایڈ ہے ، حفاظتی جال نہیں۔

No comments: